Wacoal

Wacoal_logoAastal 1956 külastas jaapanlane Koichi Tsukamoto USAd, et hankida alusriiete tööstusest uusi teadmisi. Peagi asutas ta õpitu põhjal edukalt oma naistepesu firma Wacoal. 1985. aastal oli ettevõte Jaapanis ja mujal Aasias juba väga tuntud ning laienes juba Ameerikasse. Teise mandri turgudele jõudmine tagas Wacoalile vajalikud ressursid, et viia ellu veelgi kvaliteetsema aluspesu loomise innovaatilised ja tehnoloogilist arengut nõudvad ideed. Ka tänapäeval on Wacoali eesmärgiks luua unikaalset ja ülimalt hästi istuvat naistepesu ning pakkuda samal ajal ka suurepärast teenust, ja see on olnud nende edu valemiks asutamisaegadest alates.

Wacoali missiooniks on panustada ühiskonna heaolusse, aidates naistel üle kogu maailma tunda end ilusana ning seda on brändi austajad hinnanud juba algusaegadest peale. Eesmärgiga arutleda olulistel hästiistuva ja vormiva pesu eeliste teemadel, on Wacoali naistepesu jõudnud teiste hulgas saadetesse, nagu näiteks The Oprah Winfrey Show, The View, NBC’s TODAY, Entertainment Tonight ja Ellen DeGeneres Show.

2009. aastal tõi Wacoal turule uue seksika naistepesu brändi b.tempt’d by Wacoal. See bränd loodi spetsiaalselt nooruslikule naisele, kes armastab seksikalt võrgutavat, ent samas väljapeetud stiiliga aluspesu. Nagu ka Wacoali klassikaline pesu, on b.tempt’d by Wacoali eesmärgiks luua kvaliteetset ja erakordselt hästi istuvat naistepesu ning tagada samal ajal ka suurepärane teenindus. Tänase päevani on Wacoali uue brändi võtnud väga soojalt vastu erinevas eas naised üle kogu maailma ning Wacoal areneb pidevalt edasi, et nende soove, vajadusi ja unistusi täita.