Chantelle

Chantelle_vektorEesmärgiga rõhutada naise ilu ja enesekindlust on Chantelle’i meistrid pühendanud end kõrgekvaliteetse naistepesu loomise kunstile juba aastast 1876.

Nagu ka paljud teised kauaaegsed pesubrändid, alustas Prantsusmaal Champagne’i piirkonnas perefirmana asutatud Chantelle’i eelkäija korsettide valmistajana. Ettevõtet hinnati juba algusaegadel elastsete kangaste kasutamise pärast. 20. sajandi alguses hakkas Chantelle valmistama korsette tol ajal eriti innovaatilisest elastsest materjalist, mille enneolematu mugavus tagas ettevõttele kiire edu ja sai naistele lausa emantsipatsiooni sümboliks.

1950ndatel, kui naise siluetile hakati pöörama uutmoodi tähelepanu ja kõigi naiste iidoliks oli kaunite kurvidega Ameerika näitlejanna Mae West, sai Chantelle (siis juba oma praeguse brändinimega) laiemalt tuntuks kui kvaliteetne naistepesu tootja, mille pihakorseti paigalpüsimisele võis alati kindel olla. Järgmisel kümnendil laienes ettevõte ka välisturgudele ning keskendus edaspidi hoopis rinnahoidjate disainimisele ja tootmisele.

70ndatel meisterdavad Chantelle’i moeloojad maailma esimese vormi pressitud rinnahoidja „Défi“ ja 80ndatel šokeeriva, avara dekolteega läbipaistva mudeli „Vertige“. 2000ndatel tõi ettevõte “Women of the World“ kampaania raames turule ka tagasihoidlikumaid pesumudeleid ja T-särgi rinnahoidjaid, et valik oleks veelgi rikkalikum ja kõnetaks erinevate elustiilide, eelistuste ja suurustega naisi üle kogu maailma. Viimastel aastatel ongi Chantelle keskendunud eriti just ülimale mugavusele ja uutele tehnoloogiatele, et naised võiksid end nende pesus tunda lihtsalt suurepäraselt. 2013. aastal hakkas ettevõte looma ja tootma ka päevitusriideid.

Chantelle’i pesubränd on ka täna tuntud oma kvaliteedi, kõrgmoe esteetika ning modernsete materjalide ja naiseliku tunnetuse poolest. Juba aastakümneid valivad naised just Chantelle’i aluspesu selle täiusliku istuvuse, meeldejääva disaini ja prantsuse sensuaalsuse võlude pärast. Chantelle’i kandes tunneb iga naine end oma nahas mugavalt ja kaunina.

Chantelle’i naistepesu on kui „prantsuse ahvatlus“ – midagi Pariisilikku, julget, spontaanset, ent samas ka seletamatut, nagu je ne sais quoi. Prantsuse naistepesu on naiseliku salapära sümbol. Just väikestel, ent ometi nii palju ütlevatel asjadel nagu kaunis pesu on suur mõju, ja seda je ne sais quoi kunsti oskavad vaieldamatult kõige paremini just Chantelle’i disainerid.

Juba alates Chantelle’i asutamisajast on sealsete moeloojate ja meisterlike õmblejannade visiooniks olnud pakkuda naistele parimat prantsuse stiilis aluspesu. 60ndatel aastatel välisturgudele jõudnud Chantelle’i peetaksegi täna juhtivaks prantsuse naistepesu brändiks kogu maailmas.

Chantelle – Üle 130 aasta kogemusi, et jõuda täiuslikkuseni, kuid vaid üks sekund, et seda omal nahal tunda